“Bluuf me je fikken va me velo”: Fiets van Sebastien Dewaele gestolen tijdens gratis optreden in Gent

Dinsdagavond kreeg tijdens een gratis optreden van Preuteleute in Gent onder de Stadshal een van hun fietsen pootjes. Sebastien Dewaele, frontman en acteur deelde een foto van de fiets op Facebook en vraagt de dief om de fiets nu ook terug te brengen.

Dinsdagavond 26 september stonden de Oostendenaars van Preuteleute aan de stadshal in het centrum van Gent voor een klein last minute optreden. Enkele dagen ervoor deelden ze het idee op Instagram. “Wat zoen judder dervan peizen moesten wieder ier eki kommn een paar nummers spelen? Onder de schaapstal in Gent nu diesendage te zeevm!!” En zo zakten een 150-tal mensen af naar de Stadshal voor een exclusief optreden en om samen luidkeels “’t was een hoere’ te zingen. “Het is een try-out voor onze show XXX, die we in maart brengen”, kondigde Sebastien aan.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op “Cookie-instellingen” te klikken.”

Maar de avond kende voor de zanger Sebastien Dewaele een andere afloop. Na het optreden ontdekte hij dat zijn fiets verdwenen was. “Een mens geeft dan een gratis optreden onder de stadshal in Gent en dan is er één of andere Pipo die mijn velo pikt! Awel merci. Als die Pipo dit leest, wil je hem terugbrengen aub?”.

Wie iets zou gezien hebben kan het altijd laten weten via sociale media.

The post “Bluuf me je fikken va me velo”: Fiets van Sebastien Dewaele gestolen tijdens gratis optreden in Gent is provided by KW.be.

Meer krantenkoppen in België

Kangoeroes spelen zeker 5 jaar in vernieuwde sporthal De Nekker in Mechelen: “Klaar voor basket op Europees topniveau”

De sporthal van De Nekker in Mechelen wordt vanaf volgende week klaargemaakt voor de komst van basketbalploeg Kangoeroes Mechelen. Die heeft een overeenkomst gesloten met de stad om er al zeker 5 jaar te spelen. Er komt een nieuwe topsportvloer, baskettorens, geluidsinstallatie en een scorebord. Er wordt ook werk gemaakt van nieuwe verlichting voor de sfeer.

Lees meer »

Daar is de hitte, daar is de zomersmog: “Mensen met gevoelige luchtwegen moeten opletten”

Vandaag en morgen hangt er nog heel wat ozon in de lucht, en op verschillende plekken zal de informatiedrempel overschreden worden. Dat meldt de Intergewestelijke Cel voor het Leefmilieu, die de luchtkwaliteit opvolgt. Wie al ademhalingsproblemen heeft, doet overdag en ’s avonds best geen zware inspanningen en blijft beter binnen. Ozon, of zomersmog, vormt zich bij warm en zonnig weer

Lees meer »

Spelersopstand tegen Uruguayaanse bondscoach Marcelo Bielsa op het WK (en dat vlak voor een cruciale groepswedstrijd)

Uruguay speelt straks in de nacht van vrijdag op zaterdag (2 uur Belgische tijd) een belangrijke wedstrijd op het WK voetbal tegen Spanje. De Uruguayanen hebben nog punten nodig, maar enkele uren voor de aftrap is de sfeer in het basiskamp gespannen. Enkele sterspelers zouden volgens verschillende media hun beklag hebben gedaan bij bondscoach Marcelo Bielsa over de huidige gang

Lees meer »

Oostkamp schakelt over naar containers: huishoudelijk afval wordt betalend per gewicht

De gemeenteraad van Oostkamp beslist op 25 juni over de overstap naar DifTar. Vanaf 1 maart volgend jaar verandert de manier waarop huishoudelijk afval wordt ingezameld en aangerekend. DifTar staat voor ‘gedifferentieerd tarief’: inwoners betalen dan volgens de hoeveelheid restafval en gft die ze aanbieden.
The post Oostkamp schakelt over naar containers: huishoudelijk afval wordt betalend per gewicht appeared

Lees meer »

TEAM8490 ijvert om straatverlichting in te schakelen vóór 1 juli: “Veiligheid mag niet ondergeschikt zijn aan administratieve planning”

De burgerbeweging TEAM8490 vraagt het gemeentebestuur om de openbare straatverlichting opnieuw volledig in te schakelen vóór 1 juli 2026. Aanleiding is de recente beslissing van de stad Torhout om de nachtelijke verlichting opnieuw aan te zetten. Volgens het beleid komt dit er echter ten vroegste in het najaar.
The post TEAM8490 ijvert om straatverlichting in te schakelen vóór 1

Lees meer »