Lees het volledige artikel op de website van De Morgen.
Horeca-uitbaters moeten je niet gratis naar het toilet laten gaan, ook niet als je klant bent
Horeca-uitbaters kiezen zelf of ze je toegang geven tot hun toilet en of ze daar geld voor vragen. Ook aan klanten die er ter plaatse iets eten of drinken, kunnen ze die vergoeding vragen. Ook bij winkeliers moet je rekenen op goede wil wanneer je dringend naar toilet moet tijdens een dagje shoppen.
