De burgerbeweging TEAM8490 vraagt het gemeentebestuur om de openbare straatverlichting opnieuw volledig in te schakelen vóór 1 juli 2026. Aanleiding is de recente beslissing van de stad Torhout om de nachtelijke verlichting opnieuw aan te zetten. Volgens het beleid komt dit er echter ten vroegste in het najaar.
The post TEAM8490 ijvert om straatverlichting in te schakelen vóór 1 juli: “Veiligheid mag niet ondergeschikt zijn aan administratieve planning” is provided by KW.be.
