Het buurtcomité Pannenhuis in Assebroek vierde zondag zijn twintigjarig bestaan met een sfeervol openluchtetentje dat de hechte band in de wijk nog maar eens onderstreepte.
The post Buurtcomité Pannenhuis zet twintig jaar samenleven feestelijk in de verf is provided by KW.be.
