Met een petitie en 350 handtekeningen wil Jong N-VA Oostkamp de discussie over de openbare verlichting opnieuw op de agenda van de gemeenteraad zetten. De jongeren pleiten ervoor om de straatverlichting opnieuw de hele nacht te laten branden en waar mogelijk te dimmen tot 50 procent. Op donderdag 25 juni mogen ze hun voorstel gedurende vijftien minuten toelichten op de gemeenteraad.
The post Jong N-VA met petitie naar gemeenteraad: 350 handtekeningen voor meer straatverlichting is provided by KW.be.
