Post Content
Topman van DIGI België stapt op: CEO Jeroen Degadt vertrekt op 30 juni
De CEO van telecombedrijf DIGI België, Jeroen Degadt, vertrekt op 30 juni bij het bedrijf. Dat meldt ‘De Tijd’ en Degadt bevestigt het nieuws aan Belga. Degadt stond sinds 2023 aan het hoofd van de Roemeens-Belgische nieuwkomer op de Belgische telecommarkt. Daarvoor werkte hij 18 jaar bij Proximus.
