Slechts één middelbare school zegt in een exclusieve bevraging van het Nieuwsblad dat de leerlingen straks op 30 juni een volledige dag aanwezig moeten zijn. Vanaf volgend jaar wordt dat nochtans verplicht. “Dat heeft geen enkele zin. We zullen burgerlijk ongehoorzaam zijn”, zegt een directeur.
Jeugdlokalen moeten voortaan aan hotelnormen voldoen, is dat de financiële doodsteek? ‘Absoluut bloedbad wordt vermeden’
Lees het volledige artikel op de website van De Morgen.
