De Amerikaanse wielrenster Chloe Dygert kampt met RED-S, een syndroom met zware gevolgen dat kan ontstaan door een verstoorde voedingsbalans. Op haar Instagram doet de olympisch kampioene baanwielrennen haar verhaal: “Er zijn dagen dat ik door uitputting nauwelijks nog kan functioneren“
DISCUSSIE. Wat vond jij van de Rode Duivels tegen Iran? Komt dit nog goed op het WK?
Zondagavond speelden de Rode Duivels in Los Angeles voor de tweede keer dit WK gelijk, deze keer 0-0 tegen Iran. De teleurstelling bij fans is groot, en de kritiek in binnen- én buitenland vlijmscherp. Komt dit nog goed?
