De gemeenteraad van Oostkamp beslist op 25 juni over de overstap naar DifTar. Vanaf 1 maart volgend jaar verandert de manier waarop huishoudelijk afval wordt ingezameld en aangerekend. DifTar staat voor ‘gedifferentieerd tarief’: inwoners betalen dan volgens de hoeveelheid restafval en gft die ze aanbieden.
The post Oostkamp schakelt over naar containers: huishoudelijk afval wordt betalend per gewicht is provided by KW.be.
