Na elke wedstrijd van de Belgen mailt onze Rode Duivels-watcher in de VS met iemand uit het Duivelse kamp. Deze keer: Nathan Ngoy, die rood pakte tegen Iran. “Je was zondag in Los Angeles de grootste pineut, maar lang niet de enige.”
Agoria klaagt regulitis in de Belgische telecomsector aan
06:01 De Belgische telecomsector heeft recordbedragen geïnvesteerd in digitale infrastructuur. Toch blijft de omzet min of meer stabiel. Daar heeft de regeldrift van de overheid veel mee te maken, klaagt de…
