Premier Bart De Wever is geen fan van het officiële Belgische WK-lied, ‘Kiss The Grass (Allez Allez)’. Er wordt geen woord Nederlands in gezongen, en dat is “op zijn zachtst gezegd niet elegant”, vindt hij.
Veel profileringsdrang, weinig doorbraken: regering-De Wever draait vierkant
15:38 Nadat de topministers van de regering-De Wever zaterdag nog eens een rondje hebben gedraaid over de aanslepende dossiers, volgde er heel wat politieke profilering – vooral over de ethische thema’s. No…
