Op zaterdagvoormiddag 24 juni 2006 gaven Manfred Vanhulle en Koen Deforche elkaar hun jawoord in de raadszaal van het gemeentehuis. Manfred en Koen waren het eerste homokoppel dat in het huwelijksbootje stapte in Ingelmunster. Twintig jaar later zijn ze nog altijd gelukkig én bij elkaar, alhoewel het niet altijd rozengeur en maneschijn was. “Zes jaar geleden kreeg ik te horen dat ik prostaatkanker met uitzaaiingen op het bot heb. Genezen kan ik niet meer”, bekent Manfred.
The post Manfred en Koen stapten 20 jaar geleden als eerste homokoppel in het huwelijk: “Geen tongzoen in het openbaar” is provided by KW.be.
