Ondanks de extreem warme temperaturen, krijgt wellnesscentrum Aquarein in Grobbendonk nog steeds bezoekers over de vloer die langskomen voor de sauna. "In de zomer ga ik evenveel naar de sauna als in de winter", vertelt bezoeker Suzanne. Maar is dat gezond? "De sauna kan je helpen om je voor te bereiden op een hittegolf, maar nu het buiten zo warm is, past je lichaam zich zo ook aan", vertelt dokter Tom Teulingkx.
Elke dag gaat bijna 4 hectare open ruimte verloren
19:45 De snelheid waarmee in Vlaanderen open ruimte verdwijnt voor huisvesting, handel, industrie of recreatie daalt niet langer. Elke dag gaat bijna vier hectare open ruimte verloren. Dat blijkt uit nieuwe…
