Premier Bart De Wever is geen fan van het officiële Belgische WK-lied. Hij vindt het niet kunnen dat er geen woord Nederlands in het nummer van de Vlaamse zangeres Sylvie Kreusch en de Brusselse rapper Roméo Elvis wordt gezongen. “Het is niet geslaagd”, zegt De Wever.
Meer sluipverkeer in Hooglede door vrachtwagensluis?
Sinds de vrachtwagensluis in Hooglede actief is, zou er meer sluipverkeer zijn in het dorp. Oppositieraadslid Frederik Sap (Allen 8830) vroeg zich maandagavond af of het klopte dat de plaatsing van de camera’s eventueel herbekeken zou worden.
The post Meer sluipverkeer in Hooglede door vrachtwagensluis? appeared first on KW.be.
