Op de terreinen van PC De Gulden Kamer in Sint-Kruis werd zaterdag het Brugs kampioenschap petanque betwist. Het ging om de tweede editie. “Het tornooi moet wel nog groeien. We hopen de volgende jaren nog meer deelnemers aan te trekken. “
The post Nicholas en Liesbeth zijn Brugs kampioen petanque: “Gooien in vier rondes” is provided by KW.be.
