Ook na vier jaar in Vlaanderen blijven we Jumbo toch vooral met Wout van Aert en co associëren. Waarom geraakt die Nederlandse supermarkt die pretendeert vernieuwend te zijn hier toch zo moeizaam van grond? CEO Ton van Veen (53) en Belgisch directeur Peter Isaac (56) hadden zich de intrede op de Belgische markt best anders voorgesteld, zo geven ze grif toe. “Dat we voor meer dan honderd winkels gingen, hadden we misschien beter niet geroepen.” De nieuwe CEO scherpte meteen de strategie van Jumbo aan: “Smaken tussen Nederlanders en Vlamingen verschillen.” Een exclusief interview.
“We zijn stevig onder de indruk”: delegatie van Chinees mediaconcern bezoekt Roularta
Een vierkoppige delegatie van het Chinese mediabedrijf Zhejiang Daily Press Group bracht vandaag een uitgebreid bezoek aan Roularta Media Group. Het initiatief kadert in het samenwerkingsverband tussen de provincies West-Vlaanderen en Zhejiang, dat dit jaar zijn 25ste verjaardag viert.
The post “We zijn stevig onder de indruk”: delegatie van Chinees mediaconcern bezoekt Roularta appeared first on KW.be.