Oppositiepartijen N-VA en Vlaams Belang vragen de stad om bijkomende inspanningen te leveren voor een grotere zichtbare aanwezigheid van politieagenten in het stadscentrum van Roeselare. “Inmiddels zijn er al zeventien mensen aangeworven en is er een heel plan opgemaakt”, zegt burgemeester Kris Declercq (CD&V).
The post Oppositiepartijen willen meer zichtbare politie in stadscentrum Roeselare: “Voor hen is het vaak dweilen met de kraan open” is provided by KW.be.
