Een ziekenhuismedewerker in de Hongaarse hoofdstad Boedapest is in het vizier gekomen van de politie op verdenking van kannibalisme. De dertiger zou ledematen hebben gestolen om vervolgens bij hem thuis op te eten. Politieagenten voerden deze week een huiszoeking uit en troffen verschillende menselijke beenderen, skeletten en een bewaard menselijk gezicht aan.
