Diego De Soete en Tessa De Ghein waren afgelopen zaterdag het eerste koppel dat buiten trouwde in Beernem. In maart gaf de gemeenteraad het jawoord om huwen in openlucht mogelijk te maken. Dat kon voordien alleen in de trouwzaal van het gemeentehuis. Nu plaatste de gemeente een spantent op het grasplein achter de bibliotheek. Tussen …
The post Eerste buitenhuwelijk aan evenementenplein is provided by KW.be.
