Tien jaar geleden realiseerde Brouwerij De Halve Maan wat velen toen als onmogelijk beschouwden: bier van de brouwerij in de Brugse binnenstad laten stromen via een ondergrondse pijpleiding naar de bottelarij buiten de stad. Op maandag 2 juni stroomde de 200 miljoenste Brugse Zit door deze bierpijpleiding.
The post 200 miljoenste Brugse Zot stroomde begin deze week door bierpijpleiding: “Icoon van innovatie en duurzaamheid voor Brugge” is provided by KW.be.
