Op de voorstelling van de rood-witte ploeg was het duidelijk dat de Zwevegemse aanhang nog steeds in kampioenenmodus was. De talrijk aanwezige fans kijken dan ook met veel vertrouwen uit naar het een nieuwe voetbalavontuur. Straks geen derby’s meer tegen Sparta Heestert, Wevelgem en andere Eendracht Werviks. Wel mooie affiches tegen Gullegem, KVK Ieper, het vroegere Westhoek, en Rumbeke.
The post Zwevegem Sport doet straks zijn ding opnieuw op nationaal vlak: “We koesteren realistische ambities” is provided by KW.be.
