Een aantal medewerkers van de gemeente organiseerde een afterwork drink ten voordele van Kom op tegen Kanker. “Het voorbije jaar werden we van dichtbij geconfronteerd met collega’s die worstelen met de ziekte”, vertelt communicatie-ambtenaar Kevin Moeyaert. “Daarom organiseerden we in de gemeentelijke loods een afterwork drink waarvan de opbrengst voor de volle 100 procent naar …
The post Gemeentepersoneel organiseert afterwork voor Kom op tegen Kanker is provided by KW.be.
