Post Content
Fandorpen in Oostende en Moen trekken elk 1.400 supporters voor WK-opener Rode Duivels: “Goeie opkomst, maar zal nog beter worden”
In de fandorpen in Oostende en Moen kwamen elk zo’n 1.400 fans samen om te supporteren voor de openingsmatch van de Rode Duivels tijdens het WK voetbal. Hoewel de WK-gekte nog niet echt is losgebroken, zijn de organisatoren tevreden met de opkomst. De reacties op de match zijn na het 1-1 gelijkspel tegen Egypte wel verdeeld.
