De Staatsveiligheid is tussen mei 2025 en de lente van dit jaar het slachtoffer geworden van cyberaanvallen. Daarbij zouden gegevens van agenten in gevaar gebracht zijn. Dat meldt de Franstalige openbare omroep RTBF.
Inbrekers aan de haal met 500 euro uit Frituur Bas: “Opmerkelijk dat ze alarmsysteem wisten te omzeilen”
In de nacht van woensdag op donderdag werd er ingebroken bij Frituur Bas op het Sint-Hubrechtsplein in Sint-Eloois-Winkel. Dieven maakten een gat in één van de ramen en gingen aan de haal met 500 euro.
The post Inbrekers aan de haal met 500 euro uit Frituur Bas: “Opmerkelijk dat ze alarmsysteem wisten te omzeilen” appeared first on KW.be.
