Na de fusie van Schoonmaakbedrijf Nemegheer en Perfect Window Cleaning begin dit jaar voert het ééngemaakte bedrijf een grondige rebranding door, met een nieuw logo en de nieuwe slagzin Next-Level Cleaning. “We gaan voor een Next-level-aanpak in alle takken van de schoonmaak: van periodieke glasreiniging en onderhoud van kantoren, over dienstencheques, tot gespecialiseerde schoonmaak zoals opkuis na brand of schoorsteenvegen”, vat zaakvoerder Wolf Vandekerckhove het samen. Het bedrijf heeft ook een nieuwe website, de bestelwagens zitten in een nieuw jasje en er is nieuwe werkkledij voor de medewerkers. “Met de employer-brandingcampagne zetten we niet alleen onze huidige Nemegheroes in de kijker, maar hopen we ook nieuwe schoonmaakhelden aan te trekken.” Daar houden de vernieuwingen niet bij op, want ook het machinepark werd vernieuwd, met verdere automatisatie, osmosetechnologie voor ramenwas en een uitgebreider zonnepanelenpark. Onder de noemer Spons ontwikkelde de groep tot slot ook een eigen productlijn met reeks duurzame schoonmaakoplossingen. (SV)
The post Schoonmaakbedrijf Nemegheer voert rebranding door is provided by KW.be.
