Tijdens het jaarlijkse Weekend van de Klant zet Shopping Ring Kortrijk zijn bezoekers extra in de bloemetjes. Op zaterdag 4 en zondag 5 oktober kunnen shoppers deelnemen aan een speelse Poolparty op het centrale plein van het shoppingcenter. In het iconische roze zwembad vol ballen liggen enkele gouden exemplaren verstopt. Wie er één weet te grijpen, wint één van de hoofdprijzen.
De prijzen variëren van een gratis verwenbeurt bij Dirk De Witte Kappers tot een jaar lang gratis pasta bij PULPE., naast Gift Cards ter waarde van in totaal 2.550 euro en nog tal van andere cadeaus.
“Tijdens het Weekend van de Klant willen we onze bezoekers niet alleen bedanken, maar hen ook iets extra geven”, zegt Babette Schotte, marketingcoördinator van Shopping Ring Kortrijk. “Met deze actie gaat niemand met lege handen naar huis.”
Deelnemen is eenvoudig: wie tijdens het weekend voor minstens 20 euro winkelt in Ring Kortrijk, mag enkele seconden grabbelen in het zwembad. Wordt er geen gouden bal gevonden, dan ontvangt de deelnemer een handige Ring Kortrijk-zak als troostprijs. De kleurrijke setting vormt bovendien een opvallende selfie-spot.
De actie is een samenwerking tussen tal van winkels in het shoppingcenter, waaronder Albert Heijn, Rituals, Dirk De Witte Kappers, Foobia, Sports Direct, Superdry, Burger King, JBC, Tamaris, CKS, Bel&Bo, Okaïdi, ONLY, Formen en Shopping Ring Kortrijk zelf. Veel van hen voorzien daarnaast exclusieve kortingen of kleine extra’s voor klanten.
Op zondag 5 oktober opent het shoppingcenter uitzonderlijk van 11 tot 18 uur, zodat bezoekers ook dan kunnen deelnemen aan de Poolparty en het feestelijke winkelweekend.
The post “Niemand gaat met lege handen naar huis”: Ring Kortrijk viert Weekend van de Klant met roze Poolparty is provided by KW.be.