Jitske Van de Veire reageert teleurgesteld nadat Instagram filmpje over mentale gezondheid verwijdert: “Dit onderwerp moet bespreekbaar blijven”

Jitske Van de Veire (31) deelde dinsdag op haar Instagramaccount een mooie en eerlijke boodschap over het gebruik van antidepressiva. Een dag later werd het bericht van Jitske echter verwijderd door het platform zelf. “Jammer dat er hier geen plek is om open en eerlijk te zijn”, klinkt het nu teleurgesteld. 

Meer krantenkoppen in België

Heist wipt reeksgenoot Nijlen uit beker na matige partij: “We speelden te zenuwachtig, maar gaven gelukkig weinig weg”

Heist kegelde zaterdagavond reeksgenoot Nijlen met 2-0 uit de beker van België. In amper vijf minuten tijd legde de thuisploeg de basis voor de kwalificatie. Het was zeker geen hoogstaande partij van Heist, maar de zege was wel verdiend. “We speelden te zenuwachtig, maar gaven weinig weg en scoorden op de juiste momenten”, aldus Maarten Van Campenhout.

Lees meer »

Waarom de uitslag van Club Brug­ge-Ran­gers van vanavond impact heeft op het hele Belgische voetbal

Als Club Brugge voorbij Rangers geraakt, beukt het de poorten van de Champions League open. Daar wachten behalve topaffiches als Barcelona of Liverpool ook de UEFA-vetpotten. Het startgeld van minstens 34 miljoen zou Club Brugge de kaap doen ronden van 300 miljoen euro Europees prijzengeld. Kijk mee hoe de UEFA met z’n industriële graafmachine mee de financiële kloof in de

Lees meer »

Burlycious slaat (tijdelijk) haar vleugels uit

Lizzylesque en Helena Enchanteasse openen vijf jaar na de start van hun burlesqueschool Burlycious een extra pop-up in Lichtervelde. Op vrijdag 29 augustus kunnen geïnteresseerden er een eerste keer proeven van het aanbod.
The post Burlycious slaat (tijdelijk) haar vleugels uit appeared first on KW.be.

Lees meer »

Actrice Martine Jonckheere trapt nieuwe borstkankercampagne af in Blankenberge: “Je borsten laten nakijken, blijft belangrijk op elke leeftijd”

Vandaag werd in Blankenberge de aftrap gegeven voor de nationale borstkankercampagne van Novartis en Pink Ribbon. De campagne focust op vrouwen van boven de 65, een doelgroep die vaak over het hoofd wordt gezien. “Wees alert voor de signalen die je lichaam jou geeft, en durf jezelf te laten onderzoeken”, roept actrice Martine Jonckheere (68) op. Zij kreeg zelf niet

Lees meer »