Bekende interieurzaak opent pop-up waar lifestyle en wellness samenkomen: “Mooi interieur kan bijdragen aan welzijn”

RR Interieur, een bekende zaak met designmeubels, pakt uit met een opvallende pop-up in de Kustlaan. In The Health Corner komen design, wellness én gezondheid samen. “De grenzen tussen interieurdesign en wellness vervagen steeds meer”, aldus zaakvoerder Rik Ruebens. 

Meer krantenkoppen in België

Het gaat niet goed met tv-clown Bas(sie) van Toor: “Hij zit in een rolstoel en kan slechts één hand bewegen”

“Slechter wordt het niet meer.” Aad van Toor (82), de acrobaat van tv-duo ‘Bassie en Adriaan’, praat vrijuit over de wankele gezondheid van zijn broer Bas, die straks 90 wordt. “Hij verloor z’n dochter en keek de dood zelf al een paar keer in de ogen.” Een emotioneel gesprek over woelige tijden qua gezondheid en de haat-liefdeverhouding tussen de iconische

Lees meer »

‘Alledaagse held’ Agnes Steenssens (72) uit Kapellen zet zich al dertig jaar in voor gevangenen: “Mijn leven is veranderd toen David L. Goff me vroeg om aanwezig te zijn bij zijn executie”

Van voetmassages geven tot executies bijwonen: Agnes Steenssens (72) bekommert zich al meer dan dertig jaar om de rechten van gedetineerden. Ze werd benoemd tot een van de ‘alledaagse helden’ van BeHeroes 2025. “In de omgeving van gevangenen en slachtoffers, hun ouders, hun kinderen, dáár zitten de echte helden.”

Lees meer »

Yves en Lutgardis vieren gouden huwelijksverjaardag

Yves Braeckman (71) en Lutgardis Brysse (71) gaven elkaar op 5 juli 1975 het jawoord. Dat betekent dat ze onlangs hun gouden huwelijksverjaardag mochten vieren. Het koppel deed dat in Hoevehotel Ter Haeghe in het bijzijn van hun familie en vrienden.
The post Yves en Lutgardis vieren gouden huwelijksverjaardag appeared first on KW.be.

Lees meer »

“Bioproducten zijn veiliger dan klassieke chemicaliën”: deze start-up maakt schoonmaakproducten van gft en valt in de smaak bij multinationals

Het klinkt als sciencefiction, maar het is echt én Vlaams. Enkele wetenschappers uit Gent halen met hun bedrijfje AmphiStar 12,5 miljoen euro aan Europese steun binnen om tandpasta, shampoo en cosmetica te maken van vervallen pizza’s en onverkochte yoghurtjes. Hun succes trekt zelfs de aandacht van grote namen zoals L’Oréal, Unilever en Procter & Gamble.

Lees meer »