Geen kat meer te zien: verkoop Jaguar keldert na rebranding van eind vorig jaar

Geen grote aanvallende kat meer in het logo, geen verbrandingsmotoren meer én een opvallende campagne. Jaguar is volop bezig met een rebranding, maar die lijkt voorlopig niet in de smaak te vallen. De Europese verkoop kelderde met maar liefst 97,5 procent. 

Meer krantenkoppen in België

Wild kind, bange ouder

Sien Volders worstelt om haar kinderen de vrijheid te gunnen waarvan ze zelf als kind zo genoot. Zodra je een kind hebt, ben je nooit meer gerust.

Lees meer »

“Tranen in ogen van ongeloof”: ex-profs van All Stars kloppen Hall Stars met 0-3 om Fenne (4) te steunen in haar strijd tegen kanker

Een sterrenteam van oud-voetbalprofs kwam zaterdag onbaatzuchtig een match spelen tegen de Hall Stars van KFC Halle. Doel? De ouders van Fenne (4) steunen die na een al zwaar traject tegen kanker nog minstens twee jaar nabehandeling voor de boeg heeft. “Niet komen was geen optie voor mij toen ik Fennes verhaal hoorde”, zei Ritchie De Laet, die de eindstand

Lees meer »

Extra stuw, opvullen visvijvers en verwijderen sliboevers: Blue Deal-ingrepen moeten vallei van Kleine Molenbeek klimaatbestendiger maken

De Vlaamse Landmaatschappij (VLM) start samen met de gemeente Puurs-Sint-Amands en Natuurpunt vzw met enkele natuurherstelwerken in de vallei van de Kleine Molenbeek, tussen Kalfort en Liezele. Deze ingrepen moet de vallei weerbaarder maken tegen de effecten van de klimaatverandering, en kaderen in het Blue Deal plan van de Vlaamse regering. Wat staat er precies te gebeuren?

Lees meer »

Uitgetest: ontdek Roeselare op retrofiets en in retrotruitjes: “De volkscafés die nemen we er met plezier bij”

Met de zomervakantie pas gestart, wilde de redactie wel eens proeven van het toeristisch aanbod van de Stad Roeselare. Hoe konden we beter de wielerstad bij uitstek ontdekken dan een ritje met de fiets. We opteerden zelfs voor een retrofiets én een retrotruitje. “De fietsen dateren uit de jaren 70-80, maar staan volledig op punt”, aldus de mensen van Koers.

Lees meer »

Thijs en Yoni leiden Torhoutse marketinggroep Yuntos: “Onze aanpak werkt”

Thijs Wostyn (35), die met zijn vrouw Yoni Bultinck (32) in Ichtegem woont, heeft zijn twee Torhoutse bedrijven Social Taco en Studio Piñata samengebracht in de nieuwe marketinggroep Yuntos. Tegelijkertijd investeert de holding Shopinvest in het nieuwe geheel.
The post Thijs en Yoni leiden Torhoutse marketinggroep Yuntos: “Onze aanpak werkt” appeared first on KW.be.

Lees meer »

Ons land gaat nog 11 Amerikaanse F-35 gevechtstoestellen kopen: “Meer is niet haalbaar”

In het Strategisch Plan voor de Defensie van minister van Defensie Theo Francken (N-VA) staat dat de regering 11 extra F-35 gevechtstoestellen wil kopen. Minister van Economie Clarinval bevestigde de aankoop vandaag bij RTBF. Het voorstel was eerder op een njet gestoten van Vooruit, dat eerst een akkoord over de meerwaardebelasting wilde voor er meer gevechtstoestellen zouden worden besteld. De

Lees meer »