Thijs en Yoni leiden Torhoutse marketinggroep Yuntos: “Onze aanpak werkt”

Thijs Wostyn (35), die met zijn vrouw Yoni Bultinck (32) in Ichtegem woont, heeft zijn twee Torhoutse bedrijven Social Taco en Studio Piñata samengebracht in de nieuwe marketinggroep Yuntos. Tegelijkertijd investeert de holding Shopinvest in het nieuwe geheel.

Thijs is CEO van Yuntos en ook Yoni is in de onderneming actief als verantwoordelijke voor sales en HR.

Commerciële prikkels van thuis uit

Thijs stamt uit de ondernemersfamilie Wostyn, bekend van het voormalige lokale publiciteitsblad ‘t Medium. Hij kreeg de commerciële prikkels van thuis uit mee en richtte bijna acht jaar geleden Social Taco op, dat andere bedrijven bijstaat bij alles wat met hun sociale media te maken heeft. Social Taco heeft niet enkel in Torhout zijn stek (in de Oostendestraat 303), maar ook in Kruisem en binnenkort zelfs in Antwerpen.

Drie jaar geleden kwam daar Studio Piñata bij, dat merken helpt positioneren in de markt door een huisstijl vorm te geven, een logo te bedenken, een website te ontwikkelen en noem maar op. Klanten zijn onder andere de carwash Bling-King in Torhout, het grote bedrijf Sadef in Gits en de kinderdrank Kidibul.

Juntos betekent in het Spaans samen”, verduidelijkt Thijs. “Om er een eigen twist aan te geven, hebben we de J vervangen door de Y van Yoni. De naam is een vlag die de lading dekt, want we hebben in Yuntos al onze activiteiten samengebracht. Plus: Shopinvest heeft er kapitaal aan toegevoegd.”

Tevreden klanten bevelen Yuntos aan

Het team van Social Taco en Studio Piñata is intussen aangedikt tot een vaste kern van 13 medewerkers, aangevuld met een netwerk van freelancers. Dankzij de steun van Shopinvest kan Yuntos blijven doorgroeien.

“Opvallend is dat 80% van onze nieuwe klanten bij ons terechtkomt via aanbevelingen van bestaande, tevreden klanten”, aldus Thijs. “Dat is het bewijs dat onze aanpak werkt. We blijven daar de komende jaren op inzetten. Met altijd op maat gemaakte oplossingen voor ons cliënteel.”

The post Thijs en Yoni leiden Torhoutse marketinggroep Yuntos: “Onze aanpak werkt” is provided by KW.be.

 

Meer krantenkoppen in België

Serge Simonart verlaat Humo

Schrijver en journalist Serge Simonart verlaat Humo, het weekblad waar hij ruim 40 jaar voor heeft geschreven. In een uitgebreide mail aan de hoofdredactie haalt hij fel uit naar de manier waarop het tijdschrift is geëvolueerd en klaagt hij over het “geroddel” en het gebrek aan respect. “Ik wil vanaf nu over alle cynische, vulgaire, sensatiebeluste bagger in Humo overal

Lees meer »

Berisping voor minderjarige die 16-jarige doodde

De jeugdrechtbank van Charleroi heeft een jongeman, nu 18, een berisping gegeven voor moord en het dragen van een verboden wapen. Dat bevestigden de burgerlijke partij en de zus van het slachtoffer maandag. De verdachte bekende uit wraak een 16-jarige jongen dodelijk te hebben aangevallen. Het parket had een prestatie van opvoedkundige aard van 150 uur gevraagd.

Lees meer »

Dankviering op het plateau van de botsauto’s

Op het Marktplein werd vrijdag het startschot gegeven voor de kleine kermis. Traditiegetrouw wordt er op zaterdagnamiddag een dankviering georganiseerd voor de communicanten en vormelingen, bij de botsauto’s.
The post Dankviering op het plateau van de botsauto’s appeared first on KW.be.

Lees meer »

Triënnale Brugge 2027 krijgt twee Zweedse curatoren: “We mikken hoog, internationale ambitie”

Met Ulrika Flink en Helen Rix Runting heeft het Brugs stadsbestuur twee Zweedse curatoren geselecteerd en aangesteld voor de Triënnale 2027. Op vraag van Vlaams cultuurminister Caroline Gennez heeft Brugge een samenwerkingsovereenkomst getekend met Beaufort, de Kortrijkse Triënnale en het Kunstenfestival Watou.
The post Triënnale Brugge 2027 krijgt twee Zweedse curatoren: “We mikken hoog, internationale ambitie” appeared first on

Lees meer »