Gezonken zeiljacht Sicilië: bouwers van Bayesian eisen schadevergoeding

The Italian Sea Group van de ondernemer Giovanni Costantino eist 222 miljoen euro van de eigenaars en van bemanningsleden en exploitanten voor geleden reputatieschade.

 

Meer krantenkoppen in België

Zes tegenbetogers opgepakt tijdens Pride in Berlijn

Tienduizenden mensen zijn zaterdag samengekomen in de Leipziger Strasse in Berlijn voor de start van de jaarlijkse Pride-parade in de Duitse hoofdstad. Zes mensen die op weg waren naar een tegendemonstratie zijn opgepakt, zo meldt de politie. De Pride-parade roept op tot betere bescherming van de homogemeenschap onder het motto “Nooit meer stil”.

Lees meer »

Bedrijf achter ‘Coldplay-koppel’ schakelt Gwyneth Paltrow in: ex van zanger Chris Martin speelt hoofdrol in ludieke spot

Astronomer, het bedrijf waar het ‘Coldplay-koppel’ tot voor kort voor werkte, heeft op hilarische wijze gereageerd op het inmiddels wereldberoemde kisscam-schandaal. Het bedrijf schakelde Gwyneth Paltrow, de ex van Coldplay-frontman Chris Martin, in voor een reclamespot. In een video, die je hieronder kan bekijken, reageert Paltrow nu op ludieke wijze op de meest gestelde vragen over het bedrijf.

Lees meer »

Lichaam van Amerikaan (36) gevonden in kamer van hotel op Zuid in Antwerpen: man zou Tomorrowland hebben bezocht

In hotel Moxy, in de Jan Van Gentstraat aan het Antwerpse Zuid, is dinsdagnamiddag het lichaam van een 36-jarige man aangetroffen. Het lichaam werd gevonden door het hotelpersoneel. Politie en parket zijn momenteel ter plaatse voor onderzoek. “Er zijn geen sporen van geweld.” Volgens onze eerste informatie wijst alles erop dat de man vorig weekend Tomorrowland bezocht.

Lees meer »

Marc Coucke en andere topondernemers investeren in rebels bier van Average Rob: “Dit is geen grapje, maar een toekomstig topmerk”

Een kransje Belgische topondernemers, onder wie Marc Coucke, stapt in ‘Tout Bien’, de bierproducent waarvan internetfenomeen ‘Average Rob’ oprichter en uithangbord is. Met het extra geld en de kennis van toppers uit de industriële wereld willen zij met het bij jongeren zeer populaire pilsmerk de gevestigde waarden in de biermarkt uitdagen. “Tout Bien is hip bij jongeren en dat is

Lees meer »