Veel opluchting en blije gezichten na de ruime overwinning tegen Nieuw-Zeeland (5-1). Het WK van de Rode Duivels kan nu echt beginnen en dankzij de groepswinst liggen de kaarten ook goed, maar: “nu begint een ander toernooi”
Duitsland krijgt economie maar niet op de rails: zijn de Duitsers gewoon te lui?
18:32 Voor veel Duitse industriëlen is het recept om de economie weer op de rails te krijgen simpel: de Duitsers moeten meer werken. Maar is dat het juiste debat?
