Do or die voor de Rode Duivels tegen Nieuw-Zeeland, en dus kunnen ze alle steun gebruiken – niet in het minst die van hun partners en familie. Zorgen die aanmoedigingen eíndelijk eens voor een overtuigende prestatie?
“Was ik Kevin De Bruyne, dan stapte ik nu naar de bondscoach”: Degryse en Alderweireld fileren puntenverlies tegen Iran en pleiten voor verandering
De Rode Duivels stelden zondagavond zwaar teleur tegen Iran (0-0). In een nieuwe HLN Voetbalpodcast zijn Toby Alderweireld en Marc Degryse messcherp voor Rudi Garcia en zijn mannen. “Die reactie van Saelemaekers bij zijn wissel… Je mag al blij zijn dat je aan de wedstrijd bent mogen beginnen.”
