Zo’n 50 supporters van de Rode Duivels zullen met een feestbus vannacht rechtstreeks van de braderij in Heist-op-den-Berg naar Berlaar gaan voor de vroege WK-wedstrijd van de Rode Duivels. Het stadion van SK Rita Berlaar is tijdens dit WK opnieuw omgedoopt tot ‘Stade des Belges’, waar je de wedstrijden op een groot scherm kan volgen. In totaal worden meer dan 500 mensen voor een ontbijt en voor de wedstrijd verwacht.
Zelfs niet voorbij Iran: Rode Duivels kunnen opnieuw niet winnen op het WK na frustrerende match
Een slechte B-film in Hollywood. De Rode Duivels kwamen in Los Angeles tegen Iran weer niet verder dan 0-0. Er ontwikkelde zich een horrorscenario: Lukaku en De Bruyne misten ritme, Doku was out en Ngoy pakte rood. De Belgen moeten zich zaterdag kwalificeren in een match op leven en dood tegen Nieuw-Zeeland. Wie had dat gedacht?
