"Ik zit hier in de Begijnenstraat in Antwerpen en het is hier boven de 40 graden binnen." Zo getuigt gedetineerde Koen* vanuit de Antwerpse gevangenis tijdens deze hittegolf. Volgens hem zouden er amper maatregelen zijn tegen de hitte. Ook zijn moeder trekt aan de alarmbel. "Vergeet de gedetineerden niet."
