Tijdens de raadscommissie ter voorbereiding van de gemeenteraad gaf schepen Judith Ooms (Vooruit Plus) een update van het parkeerplan dat in opmaak is. Er zijn volgens de schepen veel problemen. “Meer dan de helft van het verkeer in het stadscentrum is vandaag zoekverkeer en veel bewoners vinden ’s avonds moeilijk een parkeerplaats.”
The post “Er komen geen extra plaatsen bij”: Oostende werkt aan nieuw parkeerplan is provided by KW.be.
