Wie in een pittoresk decor volop wil genieten van het mooie weer kan vanaf vrijdag 26 juni opnieuw twee maanden lang terecht in de zomerbar die al voor het vierde jaar op rij aan de Sint-Annakapel de deuren opent. Stefanie Van Lierde (28) heeft weer heel wat in petto en heeft ook goed nieuws voor wie er graag iets wenst te eten: “De menukaart breidt wat uit en er zal geregeld een foodtruck aanwezig zijn.”
The post Sint-Annakapel opent voor de vierde keer als zomerbar: “Nu ook een foodtruck met heerlijke gerechten” is provided by KW.be.
