Ruben Van Gucht wordt de 3e presentator van ‘De tafel’ op Play. Dat heeft de zender bekendgemaakt via sociale media. Hij zal de talkshow al vanaf dit najaar presenteren. Gert Verhulst en Tine Embrechts blijven ‘De tafel’ ook presenteren.
Even afkoelen in deze hitte? Bij deze Leuvense traiteur lunch je in de koelcel bij amper 3 graden: “Lang blijven zitten doe je best niet”
Buiten tikt de thermometer een verschroeiende 35 graden aan, maar bij traiteur Foodgarage — letterlijk de coolste lunchplek van Leuven — trek je best een lange broek en een warme trui aan. Wie de hitte beu is, kan er letterlijk afkoelen door te lunchen tussen de gekoelde dranken en verse groenten. “Het slaat enorm aan”, klinkt het bij Erwin Mertens
