"Er wordt in datacentra nu al rekening gehouden met extremer weer", zegt ingenieur Ward Poelmans (VUB). "Maar soms heb je een combinatie van omstandigheden die nieuw is." Dat hebben ze geweten in Parijs, waar servers zijn uitgevallen, met gevolgen tot in ziekenhuizen in ons land. Zelf zetten Poelmans en zijn team ooit een tuinslang in om een oververhitte installatie opnieuw aan de praat te krijgen.
DISCUSSIE. Wat vond jij van de Rode Duivels tegen Iran? Komt dit nog goed op het WK?
Zondagavond speelden de Rode Duivels in Los Angeles voor de tweede keer dit WK gelijk, deze keer 0-0 tegen Iran. De teleurstelling bij fans is groot, en de kritiek in binnen- én buitenland vlijmscherp. Komt dit nog goed?
