Mauro Vertriest uit Torhout, net 16 geworden, is sinds zijn 13de in de ban van het karten. Hij is niet alleen gek op deze vorm van autosport, hij is er ook heel goed in. Recent won hij bij de senioren, de hoogste klasse, een race in de nationale GK4 Kart Series op het bekende circuit van Spa-Francorchamps. Zijn ambitie reikt hoog: “Ik wil bij de besten behoren en doorbreken. Al besef ik dat ik daarvoor serieuze sponsoring nodig zal hebben.”
The post Mauro Vertriest, pas 16, is een groot talent in het karten: “Ik wil hogerop in de autosport” is provided by KW.be.
