Een 26-jarige man heeft van de Brugse politierechter een maandenlang rijverbod en geldboete gekregen nadat hij onder invloed achter het stuur werd betrapt in Oostende. Opvallend: even daarvoor had de twintiger zélf gebeld naar de politie omdat hij zijn wagen niet terugvond in de binnenstad. De agenten zeiden dat hij niet meer mocht rijden, maar dat deed hij na hun vertrek toch.
The post Dronken man (26) belt zelf naar politie nadat hij auto niet terugvindt: “Ik besef dat het dom was” is provided by KW.be.
