De leerlingen van GO! Basisschool Wilderen hebben het afgelopen schooljaar een uitzonderlijke prestatie geleverd voor het milieu. Tijdens de jaarlijkse Bebat-inzamelactie verzamelden ze in totaal meer dan 5 ton aan lege batterijen in. De grote winnaar, klas L4, haalde maar liefst 98 kilogram aan batterijen per leerling binnen. Zij mochten als beloning aanschuiven aan de frietketel.
Openluchtmuseum schenkt 700 euro aan de Vrienden der Blinden
Op vrijdag 1 mei vond in het Openluchtmuseum Bachten de Kupe in Izenberge de Dag van de Kunst plaats, een eerste van vier themadagen. Zo’n twintig kunstenaars konden er hun werk demonstreren en tentoonstellen. Het openluchtmuseum besliste om een deel van de opbrengst te schenken aan de Vrienden der Blinden uit Oostduinkerke. De organisatie behartigt …
The post Openluchtmuseum
