De Stedelijke Kunstacademie vierde haar jaarlijkse Laureatenfeest. Op het zonovergoten academieplein kwamen afgestudeerden, familie, leerkrachten en genodigden samen voor een feestelijke diploma-uitreiking. Ook het Waregemse schepencollege en de burgemeesters van Anzegem, Dentergem en Wielsbeke waren aanwezig. Muzikale optredens van leerlingen op accordeon, gitaar en piano zorgden voor een sfeervolle omkadering. Directrice Kerlijne Chanterie en schepen …
The post Afgestudeerden Kunstacademie vieren laureatenfeest is provided by KW.be.
