Na aanhoudende klachten over geluidsoverlast riskeert de uitbater van zomerbar BOHO Village in Blankenberge in totaal 56.000 euro boete voor milieu-inbreuken. Volgens buren veegt de man zijn voeten aan de regels, maar zelf ziet hij dat anders. “Ik ben geen cowboy”, verklaart hij.
The post Zomerbar BOHO Village riskeert 56.000 euro boete voor diverse inbreuken, uitbater: “Ik ben geen cowboy” is provided by KW.be.
