Volg hier al het nieuws over het weer in binnen- en buitenland.
De gas-paradox: België gebruikte vorig jaar méér Russisch gas dan voor de oorlog met Oekraïne
11,6% van al het aardgas dat ons land vorig jaar verbruikte, kwam uit Rusland. Allicht ligt dit cijfer nog hoger. Dat blijkt uit nieuwe cijfers van de FOD Economie waarover ‘De Tijd’ vrijdag bericht.
