Rebekka (44) hekelt vraag van school om kinderen thuis te houden, video gaat rond als lopend vuurtje  

Rebekka Rogiest (44) kreeg net als vele andere ouders de vraag of ze haar kinderen thuis kon houden deze week, waardoor ze op korte tijd haar hele planning moest omgooien. Ze goot haar frustratie in een video die al meer dan 1,5 miljoen keer bekeken werd. 

Meer krantenkoppen in België

Hij wil champagnevoetbal en is tactisch verfrissend, maar heeft ook een vete met zijn mentor Sergio Conceição: wie is nieuwe Anderlecht-coach Vitor Bruno?

De Portugees Vitor Bruno (43) wordt de nieuwe trainer van Anderlecht. De naam zegt u wellicht niets en da’s geen schande: de Portugees werkte amper 29 matchen als hoofdcoach, bij FC Porto. Maar in die tijd vocht hij wel een vete uit met Sergio Conceição en maakte hij eerst indruk met zijn tactische vernieuwingen, om daarna te imploderen. Inclusief een

Lees meer »

Jurgen Depoorter doneert voor de honderdste keer bloed

Bij de laatste bloedinzameling in Merkem kwam Jurgen Depoorter voor de honderdste keer bloed geven. “Ik ben al heel lang een trouwe bloedgever. Ik vind dat ook heel belangrijk. Er is zoveel bloed nodig, zoveel mensen wachten op het juiste bloed: dan is het maar normaal dat je, wanneer je kan, op die manier iets …
The post Jurgen

Lees meer »

Inner Wheel Brugge heeft nieuwe voorzitster

De dames van de Brugse serviceclub Inner Wheel verzamelden onlangs in het Kasteel van Moerkerke voor de voorzitterswissel. Hilde Vanden Berghe gaf de voorzittersfakkel door aan Hilde Degrieck.
The post Inner Wheel Brugge heeft nieuwe voorzitster appeared first on KW.be.

Lees meer »

155 duo’s zorgen voor recordeditie van Roman Duo Race: “Dit is het hoogste aantal deelnemers dat we ooit mochten verwelkomen”

Met 155 duo’s kende de Roman Duo Race op 21 juni haar drukste editie ooit. Het recreatieve hindernissenparcours, georganiseerd door burensportdienst Mivos, streek voor het derde jaar op rij neer in Ettelgem, met start en aankomst aan Ettelgheem. “Dit is het hoogste aantal deelnemers dat we ooit mochten verwelkomen”, zegt organisator Brecht De Smedt. “Twintig duo’s op de wachtlijst moesten

Lees meer »

Twee keer opgelicht, nu dakloos. Hoe oud-schepen Christophe Verdonck (51) in de goot belandde: “De meeste nachten slaap ik in de wc’s van het station”

Ooit was hij schepen bij de gemeente Mol en verdiende hij 15.000 euro netto per maand. Maar toen werd hij opgelicht, en nu heeft hij niets meer. Sindsdien leeft Christophe Verdonck (51) op straat. Zijn hele hebben en houden sleurt hij mee in een winkelkar, slapen doet hij in een stationstoilet. “Die mens van de NMBS die mij hier elke

Lees meer »