Vlot acht uur per nacht slapen is tijdens deze warme periode geen evidentie. Het is zoeken naar manieren om zonder airco niet weg te smelten in bed. Slaap jij daarom in de tuin, in een bos of misschien zelfs in een auto met airco?
Deze hittegolf zou eigenlijk tot wat meer solidariteit moeten leiden
Het is bijna grappig om te zien hoe politici proberen om politiek munt te slaan uit de hittegolf.
