Het Sint-Amandsplein op Overleie krijgt er in augustus een opvallende nieuwe hotspot bij. Amanda Kenney (43) en Sanne Verbrugghe (39) openen er koffiebar ‘No Filter’. Wie het klassieke aanbod van een doorsnee koffiehuis verwacht, staat een verrassing te wachten. De focus ligt hier op cold brew en nitro koffie van de tap. “We willen ons echt onderscheiden van de traditionele warme koffiecultuur”, klinkt het enthousiast.
The post “In de ruime regio zijn we uniek”: ‘No Filter’ tapt binnenkort ijskoude koffie op het Sint-Amandsplein is provided by KW.be.
