Zaterdagnacht omstreeks 1.40 uur werd de regenboogvlag aan het balkon aan het stadhuis van Wervik vernield. Op de Internationale Dag tegen Homofobie, Bifobie, Transfobie en Interseksefobie (LGBTQIA+) hing burgemeester Youro Casier (Vooruit) enkele weken geleden de regenboogvlag uit samen met Bjorn Verolleman (38) uit de Christuslaan in Wervik.
The post Regenboogvlag aan stadhuis in Wervik vernield: “Deze daad van vandalisme kan en mag niet onbestraft blijven” is provided by KW.be.
