In een online video vergelijkt de partij Groen de nieuwe wet op woonstbetredingen met de manier waarop nazi’s in 1944 ‘Het Achterhuis’ binnenvielen, waar Anne Frank zich schuilhield. De federale regering werkt aan een wet waardoor politiediensten woningen kunnen binnengaan als er mensen zonder geldige papieren verblijven. Minister van Migratie Anneleen Van Bossuyt (N-VA) noemt de video van Groen "degoutant" en wijst op de voorwaarden die voor een woonstbetreding zullen bestaan.
Als de brokken meer waard zijn dan de klomp
17:41 De beurzen kenden door het vredesbestand tussen Iran en de VS een minirally, ook al zitten er nog heel wat haken en ogen aan de deal. Maar vooral de AI- en chipgoden genieten van de opmars, terwijl ve…
